het toetje van Liam - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu het toetje van Liam - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

het toetje van Liam

Door: Liam

Blijf op de hoogte en volg liam

07 Augustus 2016 | Spanje, Navarrete

Navarrete, a las once de la tarde..

‘het toetje van Liam’...

Vandaag maakte Apo me wakker, ik weet niet meer hoe laat.. ik was vrij snel aangekleed, we stapten op de fiets en gingen er vandoor. Na een paar uurtjes fietsen ontbijtje bij de kathedraal van Logrono.. heerlijk ontbijtje, tortilla de patatas en weer verder. Na een uurtje fietsen bij het hotel, minder goed uitziend als we gedacht hadden van de site.. want ik wilde nog wat voetballen op een veldje. De tuin op de site leek veeeeeel groter dan in het echt, een klein tuintje veel kleiner als in Langeboom. Apo schreef zijn verhaal en ik ging douchen.. daarna de wifi aan voor Apo en voor mij… dus lekker even rusten en daarna even smikkelen, 2 stukjes quiches met spinazie en een stel gehaktballen, niet de oude vertrouwde Nederlandse ballen maar Spaanse. Ze waren lekker en we besloten daar vanavond nog een keer te gaan eten. Er was weinig te doen hier dus daar val ik jullie niet mee lastig. We gingen weer terug naar dat restaurant voor het avondeten. Ik nam alleen het voorgerecht spaghetti (met de groeten aan Adam) en apo nam de garlic soup en daarna nam apo nog gegrilde ribs, een soort spare ribs. Als toetje nam ik alletwee de mousse au chocolat, heerlijk. We zaten daar te smikkelen en opeens hoorde ik een meisje en een jongen in koor roepen: “mamma ik moet plassen” dus vandaag weer Nederlanders ontmoet. Ik ging meteen met hen spelen, Ties en zijn 2 zusjes.. Ties wilde ook gaan tennissen!!. Nog 9 dagen fietsen en ik zie papa, Sterre en Adam… tot snel.

ps. meneertje buurman Jip, hier Apo: wil jij Liam even niet van verkeerde adviezen voorzien.. mij laten fietsen en hij lekker niet!! da's nie de bedoeling vriend! we fietsen met zijn 2-en!!