het toetje van Liam - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu het toetje van Liam - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

het toetje van Liam

Door: Liam

Blijf op de hoogte en volg liam

13 Augustus 2016 | Spanje, Vega de Valcarce

Vega de Valcarce, a las nueve de la tarde, om neuge oer ‘s oavusj, 21.00

Het toetje van Liam…

Gisteren dus in slaap gevallen.. om even voor twaalf uur zei ik tegen Apo we zijn het toetje vergeten… Apo bijna in slaap gevallen, schrok zich rot en zei: “verhip je hebt gelijk, maar dat kan morgenvroeg ook nog wel” waarop ik zei: “wie eet er nou ‘s morgens een toetje??” Apo antwoordde: “ik wel” en sliep verder.. dus zonder toetje gaan slapen..
Vandaag dus wel een toetje van vandaag..
Het was een warme dag.. ik had het warm.. Apo zei dat komt door de zon!! maar ik zei: “nee, dat komt door mij, ik ben zo hot”.. onder gelach doorgefietst… bergop naar de ‘cruz de ferro’, het was een flinke klim, we werden alle twee steeds vermoeider… gelukkig net onder de top een pauze genomen en zagen we die 2 Nederlanders uit Breda… die net voor ons de ‘cruz de ferro’ bereikten.. Daar niet alleen mijn steen achtergelaten maar ook een heleboel ‘zware, kwade gevoelen’ en toen een stuk opgeluchter naar beneden! Heerlijk bergaf en weer een paar filmpjes opgenomen met ‘losse’ handen, lekker spannend… Na de afdaling in Molinaseca even gepauzeerd en daar zaten die 2 Nederlanders ook bij te komen van die afdaling.. zij weer verder en wij even wat gegeten, Apo bestelde patatas bravas en pimientos del padre.. niet mijn liefhebberij.. Toen doorgefietst en aangekomen op onze bestemming van vandaag.. Lekker gegeten.. achtereenvolgens: om 17.00 gebakken ei met spek en frites, daarna nog 2 ijsjes en enkele flesjes Icetea.. Bij het avondeten zojuist genuttigd, 2 borden spaghetti bolognese gevolgd door HET TOETJE VAN VANDAAG (zie foto)

Hasta manana, Liam

  • 13 Augustus 2016 - 21:45

    Omi/Josine:

    nou, nou, nou!!!

  • 13 Augustus 2016 - 22:08

    Sepali En Friso:

    Oke nu is het wel genoeg met al die lekkernijen....

  • 13 Augustus 2016 - 22:09

    Sepali En Friso:

    Maar bedankt voor het fijne toetje van vandaag

  • 13 Augustus 2016 - 22:23

    Pim:

    Apo en ik hebben dezelfde smaak....patates bravas en pimientas de padre ( of patron)....mhhhhh
    En ik wil niet in herhalingen vallen , maar hoe issut met Liams Sixpack ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liam

ik ben liam en ik ben 12 jaar oud ik ga met mijn opa (Sjef) naar Santiago fietsen; ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare en dat wordt een nieuwe tijd voor mij en ik vind het super spannend maar de basisschool was een leuke en speciale tijd dus het moet speciaal worden uitgevoerd en dat doe ik.. en ikke ben sjef, alias apo, 67 jaar jong... fietsfanaat en Santiago de Compostela al een paar keer bezocht.. de eerste keer 10 jaar geleden in mijn eentje.. een onvergetelijke tocht... ik hoop Liam ook een keer te laten proeven van het lekker fietsen met de neus in de wind, regen, zon, sneeuw als het moet zijn... volg ons en reageer a.u.b. voor als we het 'moeilijk hebben'...

Actief sinds 13 Juli 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 14100

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Liam en Sjef van Bordeaux naar SdC

Landen bezocht: