La Coruna.. - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu La Coruna.. - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

La Coruna..

Blijf op de hoogte en volg liam

17 Augustus 2016 | Spanje, A Coruña

Hallo,
vanaf nu geen verslagen meer alleen maar enkele/meerdere foto's van ons verblijf in La Coruna..

groetjes Sjef

  • 17 Augustus 2016 - 17:13

    Rob Van Der Grift:

    Mooi straatje in La Coruña. Wel ander klimaat daar. Het is er niet voor niks zo groen !
    en de zee is er koud want je zit op een stromings hoek van de Atlantische ocean. Da's geen midellandsezee. Geniet nog een ff na de zware inspanningen. GROET

  • 17 Augustus 2016 - 18:13

    Sepali En Friso:

    Gezellig hoor..geniet ervan ..groetjes van sepali en friso

  • 17 Augustus 2016 - 22:07

    Pim:

    Kijk uit Marc en Adam: D'r zitten geen remmen op die fietsen!!

  • 19 Augustus 2016 - 22:07

    Sepali En Friso:

    Nou ....mooie foto's ... jullie vermaken je wel daar he? Veel plezier. Liefs uit Nijmegen van sepali en friso

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liam

ik ben liam en ik ben 12 jaar oud ik ga met mijn opa (Sjef) naar Santiago fietsen; ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare en dat wordt een nieuwe tijd voor mij en ik vind het super spannend maar de basisschool was een leuke en speciale tijd dus het moet speciaal worden uitgevoerd en dat doe ik.. en ikke ben sjef, alias apo, 67 jaar jong... fietsfanaat en Santiago de Compostela al een paar keer bezocht.. de eerste keer 10 jaar geleden in mijn eentje.. een onvergetelijke tocht... ik hoop Liam ook een keer te laten proeven van het lekker fietsen met de neus in de wind, regen, zon, sneeuw als het moet zijn... volg ons en reageer a.u.b. voor als we het 'moeilijk hebben'...

Actief sinds 13 Juli 2016
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 14092

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Liam en Sjef van Bordeaux naar SdC

Landen bezocht: