La Coruna.. - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu La Coruna.. - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

La Coruna..

Blijf op de hoogte en volg liam

17 Augustus 2016 | Spanje, A Coruña

Hallo,
vanaf nu geen verslagen meer alleen maar enkele/meerdere foto's van ons verblijf in La Coruna..

groetjes Sjef

• 17 Augustus 2016 - 17:13

Rob Van Der Grift:

Mooi straatje in La Coruña. Wel ander klimaat daar. Het is er niet voor niks zo groen !
    en de zee is er koud want je zit op een stromings hoek van de Atlantische ocean. Da's geen midellandsezee. Geniet nog een ff na de zware inspanningen. GROET

• 17 Augustus 2016 - 18:13

Sepali En Friso:

Gezellig hoor..geniet ervan ..groetjes van sepali en friso

• 17 Augustus 2016 - 22:07

Pim:

Kijk uit Marc en Adam: D'r zitten geen remmen op die fietsen!!

• 19 Augustus 2016 - 22:07

Sepali En Friso:

Nou ....mooie foto's ... jullie vermaken je wel daar he? Veel plezier. Liefs uit Nijmegen van sepali en friso