Zonder toetje naar bed! - Reisverslag uit Astorga, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu Zonder toetje naar bed! - Reisverslag uit Astorga, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

Zonder toetje naar bed!

Door: Liam

Blijf op de hoogte en volg liam

13 Augustus 2016 | Spanje, Astorga

Astorga, 13-08-’16, 7.30

het vergeten ‘toetje van Liam’ …..

inderdaad, laat thuis gekomen, TV gekeken en in slaap gevallen..
en vanmorgen met de bergetappe in het vooruitzicht niet zo veel zin..
dus moest iedereen zonder toetje naar bed…
vanavond als ik nog energie over heb, het volgende toetje..
Liam.

  • 13 Augustus 2016 - 10:13

    Sepali En Friso:

    Jammer van het toetje maar als je moe bent ,ben je moe. We lezen het straks wel weer.

  • 13 Augustus 2016 - 17:38

    Pim:

    Toetjes belemmeren de ontwikkeling van een Sixpack !!!
    Mijn Sixpack heeft de neiging zich naar voren toe te ontwikkelen....zal wel komen door mijn holle rug......ik ben benieuwd naar jullie verslag vanavond als jullie die stenen uut Deest hebben gelost op de top.
    Ter gedachtenis ( niet nagedachtenis ) aan jullie 2 heb ik vandaag ook een bergetappe gefietst door het Limburgse heuvelland eno.a. De Koning van Spanje bedwongen( voor de leken : Dat is de achterkant van de Gulpenerberg( 14 %) die ik ben afgedaald en flink in de remmen moest knijpen om niet in een kofferbak van een Cabrio te belanden die daar stond te wachten op een wielrenner met pech. Daarna nog de Kruisberg en de Maasberg bij Elsloo ( kasseien). Totaal toch nog 65 km op en af...was eigenlijk niet de bedoeling omdat mijn omgeving van de kringspier ( toch doorgaans goed getraind) nog onvoldoende zitvlees kent.
    Heb dus vandaag onder het fietsen veel aan jullie moeten denken , m.n op momenten dat het tegen zat....Dne gedachte dat jullie wat langer moeten klimmen...steunde mij in mijn motivatie om door te fietsen.....Bedankt bij deze en veel sterkte bij het ontwikkelen van jouw Sixpack Liam!! Die heb je nodig bij het waterpolo'en.( dat kun je ook swinters doen binnen). Is er in Tilburg wel een waterpoloclub? en voor surfen heb je m.i. Ook aanleg en het goede figuur...Kan apo je nog goed leren........Tot straks!

  • 13 Augustus 2016 - 19:37

    Toot:


    Hallo allebei
    Wat een prachtige metafoor die stenen.leg jij Liam .maar uit wat een metafoor is.
    Ik begrijp dat het morgen weer een klimdag wordt,zet hem maar op.
    Slaap lekker Groetjes Toot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liam

ik ben liam en ik ben 12 jaar oud ik ga met mijn opa (Sjef) naar Santiago fietsen; ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare en dat wordt een nieuwe tijd voor mij en ik vind het super spannend maar de basisschool was een leuke en speciale tijd dus het moet speciaal worden uitgevoerd en dat doe ik.. en ikke ben sjef, alias apo, 67 jaar jong... fietsfanaat en Santiago de Compostela al een paar keer bezocht.. de eerste keer 10 jaar geleden in mijn eentje.. een onvergetelijke tocht... ik hoop Liam ook een keer te laten proeven van het lekker fietsen met de neus in de wind, regen, zon, sneeuw als het moet zijn... volg ons en reageer a.u.b. voor als we het 'moeilijk hebben'...

Actief sinds 13 Juli 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 14162

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Liam en Sjef van Bordeaux naar SdC

Landen bezocht: