Toetje van Liam - Reisverslag uit Frómista, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu Toetje van Liam - Reisverslag uit Frómista, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

Toetje van Liam

Blijf op de hoogte en volg liam

09 Augustus 2016 | Spanje, Frómista

Fromista, 21.30

Het toetje van Liam:
begint als volgt…. “ik voel me vandaag niet lekker en dus voor vandaag geen toetje, ik lig op bed en heb wat buikpijn misschien wel van die vrij koude ‘pork chopped grilled’.. weet dus niet veel meer te vertellen en trouwens Apo’s verhaal klopt helemaal.. Die beklimming was lastig, de afdaling was spannend, heel steil.. zonder remmen hadden we de 100km/uur wel gehaald!! maar gelukkig deden die het… Verder heb ik nu geen zin om nog meer te vertellen, ben een beetje moe.. lig T.V. te kijken en op mijn iphone zie ik net Cas uit Denemarken binnenkomen..
Morgen een beter/langer toetje.. hoop ik..

Liempie

  • 09 Augustus 2016 - 21:50

    Josine/Omi:

    hee liemp,

    niet ziek worden!
    het gaat allemaal zo lekker en vandaag over een week zijn wij ook in Santiago.
    ben benieuwd wie er het eerste is.
    slaap lekker dadelijk, veel liefs van omi

  • 09 Augustus 2016 - 22:27

    Lieke:

    Zet hem op Liam! Jij en apo zijn toch zeker de eerste die aankomen!
    Hopelijk na een goede nachtrust en een dokter aan je bed voel je je morgen weer goed!
    Kusjes uit cuijk

  • 10 Augustus 2016 - 07:48

    Mark Van Rooij:

    Hey lieve Liam, ik ben supertrots op jou dat je het allemaal zo goed doet.
    Soms valt het wel eens ff niet mee, maar na een goede nacht slapen en rusten
    weer vol goede moed verder.
    Jullie beleven een prachtig avontuur: genieten en afzien. Of zoals ze in N.Zealand zeggen:
    good as gold and keep the hammer down.

    Groetjes voor jou en Apo

    Mark

  • 10 Augustus 2016 - 15:07

    Sepali En Friso:

    Beterschap Liemp! Even lekker chillen en er dan met apotheek weer tegenaan. Liefs van mama en friso vanuit Nijmegen

  • 10 Augustus 2016 - 16:38

    Sepali En Friso:

    Met apo bedoel ik dus ....apo apotheek

  • 11 Augustus 2016 - 13:20

    Sandra Verhagen:

    he hoi Liam,

    ff jullie verslagen een beetje bijgelezen, nu voor het eerst, net thuis van Spanje...
    wat balen dat je niet lekker bent zeg...en wat een avontuur zo met je apo!!!
    je bent een kanjer en als je je weer wat beter voelt weer verder. Zet hem op samen en voor dan een fijne reis samen nog....dan over een weekje op de plaats van bestemming..
    lieve groetjes Sandra. Natuurlijk ook van de salamander (Daphne) en Joost, Luuk en Mika x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liam

ik ben liam en ik ben 12 jaar oud ik ga met mijn opa (Sjef) naar Santiago fietsen; ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare en dat wordt een nieuwe tijd voor mij en ik vind het super spannend maar de basisschool was een leuke en speciale tijd dus het moet speciaal worden uitgevoerd en dat doe ik.. en ikke ben sjef, alias apo, 67 jaar jong... fietsfanaat en Santiago de Compostela al een paar keer bezocht.. de eerste keer 10 jaar geleden in mijn eentje.. een onvergetelijke tocht... ik hoop Liam ook een keer te laten proeven van het lekker fietsen met de neus in de wind, regen, zon, sneeuw als het moet zijn... volg ons en reageer a.u.b. voor als we het 'moeilijk hebben'...

Actief sinds 13 Juli 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 14177

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Liam en Sjef van Bordeaux naar SdC

Landen bezocht: