het toetje van Liam - Reisverslag uit León, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu het toetje van Liam - Reisverslag uit León, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

het toetje van Liam

Door: Liam

Blijf op de hoogte en volg liam

11 Augustus 2016 | Spanje, León

Leon, a las ocho y media de la tarde, 20.30 dusse

Het toetje van Liam..

Vandaag begonnen we lekker rustig aan, lekker ontbijtje, chocolade croissantjes. Toen fietsen, fietsen en fietsen, lopers gaan tellen 1,2,3,4,5, enz. ik stopte bij 50 en apo bij 100, de vijftigste kuste ik en de 100-ste kuste Apo.. ‘n vrouw maar dat mocht ik niet tegen omi vertellen.. dus omi hij vond dat een mooie vrouw!! ha, ha, ha, grapje natuurlijk. Daarna bij een restaurantje gestopt en ik nam daar een omeletje. Weer doorgefietst totdat ik fitness apparaten langs de weg zag staan en ik apo beval om te stoppen, even kijken wat dat voor dingen waren.. en dus even gebruik van gemaakt tijdens deze plaspauze. Toen in Leon aangekomen, de kathedraal was erg mooi toen ik hem voor ‘t eerst zag.. Toen het hostal gezocht en gevonden en de spullen naar de kamer gebracht, daarna lang op mijn telefoon zitten spelen, uitrustend van het fietsen en apo schreef zijn verslagje.. apo wilde een ijs gaan eten en dat hebben we toen ook gedaan op een terrasje bij het hostal. Daarna een souvernirswinkeltje bezocht en hebben een paar magneetjes gekocht, ik een paar voor Cas en Niet en apo voor omi. Ik van mijn zwaar verdiende geld en apo van zijn pinpas. Toen even rondgelopen en toen zag ik een trein rijden en wilde ik erin, dus even lekker Leon bekeken met de trein. Daarna een schrift, potloden en 2 pennen gekocht en heb ik zitten tekenen wat ik allemaal vandaag gezien heb aan moois onderweg en in de trein.. zie foto… en ik ben nog bezig van de hele reis een tekening te maken, in het middenblad van het schrift de ene kant van wat we al gezien hebben en de andere helft van wat nog komen gaat.. Daarna lekker gaan zitten eten, alhoewel Gazpacho hoef ik niet meer, ijskoude soep bbbaaahhhh… de biefstuk met friet e salade was heerlijk alleen de salade, met uitzondering van de maïs, at apo helemaal op. Als toetje kregen we chocoladetaart… heeeerlijk… daarna nog een minder geslaagd ijsje, was niet echt mijn smaak bosbessen.. Opeens hoorde ik Nederlands praten door een meneer en mevrouw en ik weer blij zei: “he, Nederlanders!” waarop die meneer zei: “how did you know that?” die grapjurk.. Daarna zijn we naar boven, naar onze kamer gegaan en kijken nu nog even TV (Olympische spelen) en ik speel weer op mijn telefoon.. dan weer slapen en morgen naar het volgende hostal in Astorga, weer zo’n 60km.. makkie dus..
Sterre, Adam, papa, omi en mammi, ik mis jullie nu wel een beetje..!!

groetjes Liam

  • 11 Augustus 2016 - 21:42

    Sepali En Friso:

    Mis jou ook liempy!!!

  • 12 Augustus 2016 - 12:07

    Fred:

    Het gaat goed zie ik, jullie moeten wel meer op de weg letten en minder op de dames. Zoenen met vreemde dames??? dat kan al helemaal niet. groet Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liam

ik ben liam en ik ben 12 jaar oud ik ga met mijn opa (Sjef) naar Santiago fietsen; ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare en dat wordt een nieuwe tijd voor mij en ik vind het super spannend maar de basisschool was een leuke en speciale tijd dus het moet speciaal worden uitgevoerd en dat doe ik.. en ikke ben sjef, alias apo, 67 jaar jong... fietsfanaat en Santiago de Compostela al een paar keer bezocht.. de eerste keer 10 jaar geleden in mijn eentje.. een onvergetelijke tocht... ik hoop Liam ook een keer te laten proeven van het lekker fietsen met de neus in de wind, regen, zon, sneeuw als het moet zijn... volg ons en reageer a.u.b. voor als we het 'moeilijk hebben'...

Actief sinds 13 Juli 2016
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 14189

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Liam en Sjef van Bordeaux naar SdC

Landen bezocht: