vraag... - Reisverslag uit León, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu vraag... - Reisverslag uit León, Spanje van liam rooij - WaarBenJij.nu

vraag...

Door: Liam

Blijf op de hoogte en volg liam

11 Augustus 2016 | Spanje, León

Vraag van vandaag (Liam):
welke sport vinden jullie bij mij passen ?( buiten rugby en tennis )
ik hoop dat er morgen avond veel reacties zijn, veel geluk allemaal

;-) :-0 :-)


  • 11 Augustus 2016 - 23:52

    Pim:

    Waterpolo

  • 11 Augustus 2016 - 23:55

    Sepali En Friso:

    Wij denken dat een watersport wel iets voor jou kan zijn. Je bent een echte waterrat maar toch blijft op nr 1 tennis staan. Groetjes

  • 12 Augustus 2016 - 08:43

    Trudy:

    Ik sluit me bij Pim aan: Waterpolo.

  • 12 Augustus 2016 - 08:59

    Padre Gerardo:

    Dag beide vrienden oppe fits in het verre Spanien. In het bijzonder Liam.

    Beetje naïef van mijn voorgangers.
    Op de eerste plaats moeten we allemaal concluderen dat fietsen toch ook wel heel erg hoort bij jou.
    Wil je over acht jaar op de Olympische Spelen meerijden, dan heb je nog voldoende tijd om je veel omschreven 'buikje' weg te werken en een megaconditie op te bouwen.
    Getraind voor een tochtje naar Santiago ben je inmiddels wel. Waarbij ik moet opmerken dat ik erg blij ben dat je WEL mee trapt en samen met Sjef elke berg bedwingt! TOP!!

    Tennis kan ik niet plaatsen bij je, dus ga maar lekker voetballen. Rugby is aan de andere kant van Tilburg en levert logistieke problemen op. Daarbij heb je veel te mooie orden, dus het zou jammer zijn dat zo'n mooi jongetje over 10 jaar met de bekende rugby-bloemkooloren rond moet lopen.

    Resumé VOETBAL..

    De Heeeere Zij Met U.
    Padre Gerardo.

  • 12 Augustus 2016 - 12:09

    Fred :

    Waterfietsen????

  • 12 Augustus 2016 - 12:12

    Ranjani :

    Cas: schermen. Niek: voetbal. Jeroen: kickboksen. Ik: ijshockey

  • 12 Augustus 2016 - 12:35

    Julius En Jeanny:

    Hoi Liam en Sjef
    Je bent een echte waterrat, dus wij denken, dat waterpolo jouw favoriete sport is.
    Wij genieten nog steeds van jullie verslagen.
    Veel fietsplezier.
    Groetjes, Julius Jeanny

  • 12 Augustus 2016 - 13:05

    Sepali En Friso:

    Grappig... ik (mama) zei dat waterpolo niets voor jou zou zijn terwijl friso dat meteen riep...schijnbaar denken meer mensen er zo over. Ijshockey kan inderdaad ook wel leuk zijn ..kun je schaatsen?

  • 12 Augustus 2016 - 13:23

    Rob Van Der Grift:

    Hola Liam, met zo'n tocht in benen, kan dat alleen maar op FIETSEN uitdraaien. En ook daar heb je nog keuzes uit weg wielrennen, veld rijden of mountain biken. Dus......

  • 12 Augustus 2016 - 17:41

    Liam Van Rooij:

    hallo mensen,
    bedankt voor alle suggesties, ik hoop dat er nog meer komen... mijn eerste reactie: wat mij wel wat lijkt is schermen, waterpolo, voetbal en ijshockey.. fietsen doe ik meer voor de lol, niet echt een sport voor mij om me voor in te spannen, meer voor de lol, naar school en zoals nu.. en die grapjas met waterfietsen: "op de Linge zeker!!" Apo denkt dat surfen iets voor mij is, wie lijkt dat nog meer geschikt voor mij?
    de groetjes vanuit Astorga,
    Liam

  • 12 Augustus 2016 - 18:01

    Pim:

    En als je deze genoemde sporten allemaal niks vind Liam, dan moet je maar eens gaan nadenken over de volgende sporten: Jeu de boules( heb je goede rugspieren en hamstrings voor nodig i.v.m. Het vele bukken); Dammen( denken en goede oog/hand coördinatie) ; Badminton ( sterke beenspieren ); Concours hypique( een goed paard); Beachvolleybal ; Koekhappen; Spijkerpoepen.
    Veel succes....
    P.s. Ik heb d'r vandaag ook weer zo'n 90 opzitten ( Geleen, Voerendaal, Ubachsberg , Heerlen, Parkstad , Schinveld, Koningsbosch, Echt, Sittard , Geleen)
    Groet en veel sterkte morgen op de Cruz de Ferro!

  • 12 Augustus 2016 - 18:50

    Vivian:

    Ik blijf toch bij rugby!

  • 12 Augustus 2016 - 21:11

    Omi/Josine:

    ola Liam
    kaarten heeft nog niemand voorgesteld....
    benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
    groetjes van sterre, adam en mij

  • 12 Augustus 2016 - 21:32

    Jeroen:

    Maar dan wel kitesurfen Liam!

  • 12 Augustus 2016 - 22:57

    Seep:

    Is rugby niet leuk of ligt het aan dat het lastig is om er heen te gaan ? Ik vond het wel echt een sport voor jou liemp. Maar je moet het natuurlijk wel echt leuk vinden. Heb je judo al eens geprobeerd? Misschien moet je eens wat proeflessen doen bij verschillende sporten...xxxx mama

  • 13 Augustus 2016 - 11:13

    Toot:

    Hallo Liam ,
    Met jouw kracht en uithoudingsvermogen en volharding kun je iedere sport wel aan.
    Petje af.
    Ze zijn nog een sport vergeten.
    KAATSEN!!!!!!! In Friesland. Een gezellig weekendje op pad.

  • 13 Augustus 2016 - 11:13

    Rob:

    Liam, ik ben weer bij met lezen...... vandaar deze ietwat late reactie op jouw vraag... het is natuurlijk voor de hand liggend dat ik denk aan triatlon met al jouw verhalen over fietsen met apo, zwemmen met badmuts en lopers naar SdC.....wedden dat je je buikje zo kwijt bent...maar oej oej oej die sport kost bloed zweet en tranen....ik denk dat je het kan.

    Gezien ik uit een handbal familie kom vind ik het vreemd dat deze steeds populairdere wordende sport niet genoemd wordt. Handbal, fysiek zware sport waar met behoorlijk veel kracht en supersnelle acties geprobeerd wordt te scoren. Handbal dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liam

ik ben liam en ik ben 12 jaar oud ik ga met mijn opa (Sjef) naar Santiago fietsen; ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare en dat wordt een nieuwe tijd voor mij en ik vind het super spannend maar de basisschool was een leuke en speciale tijd dus het moet speciaal worden uitgevoerd en dat doe ik.. en ikke ben sjef, alias apo, 67 jaar jong... fietsfanaat en Santiago de Compostela al een paar keer bezocht.. de eerste keer 10 jaar geleden in mijn eentje.. een onvergetelijke tocht... ik hoop Liam ook een keer te laten proeven van het lekker fietsen met de neus in de wind, regen, zon, sneeuw als het moet zijn... volg ons en reageer a.u.b. voor als we het 'moeilijk hebben'...

Actief sinds 13 Juli 2016
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 14173

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Liam en Sjef van Bordeaux naar SdC

Landen bezocht: